چهارشنبه 20 تير 1397
16:19
الناز خزایی

در این مقاله به بررسی اپلیکیشن توریست اپ Tourist App می پردازیم و توضیح می دهیم چرا توریست اپ Tourist App و مزایای توریست اپ Tourist App نسبت به نسخه های مشابه موجود در بازار چه می باشد.

دانلود اپلیکیشن توریست اپ Tourist App / توریست اپ چیست و چگونه کار می کند

توریست اپ Tourist App یک اپلیکیشن مترجم فوق حرفه ای و قدرتمند است که می تواند به صورت مترجم آفلاین نقش یک مترجم حرفه ای را بازی نموده و ۸۰زبان زنده دنیا را برای شما ترجمه کند. برای ترجمه کردن جملات و عبارات شما نیازی به اینترنت نیست می توانید به صورت آفلاین از این اپلیکیشن استفاده کنید.

شاید سفر کاری برای شما پیش امده باشد که بخواهید در عرض دو روز آینده به چین بروید. آیا می توانید دو روزه چینی یاد بگیرید؟ چنین چیزی محال ممکن است. توریست اپ Tourist App به شما این امکان را می دهد که به راحتی با تایپ نمودن جمله مورد نظر و یا گفتن جمله مورد نظر خود در توریست اپ Tourist App آن را به ۸۰ زبان دنیا ترجمه کنید.

دانلود اپلیکیشن توریست اپ Tourist App / توریست اپ چیست و چگونه کار می کند

از دیگر مزایای توریست اپ Tourist App دسته بندی و مرتب بودن عبارات می باشد. برتری توریست اپ Tourist App نسبت به نسخه های مشابه این است که در توریست اپ Tourist App تمامی عبارات و جمله های ترجمه سده بر اساس موضوع مورد استفاده دسته بندی شده اند تا شما به راحتی بتوانید به این عبارات دسترسی پیدا کنید.

دانلود اپلیکیشن توریست اپ Tourist App / توریست اپ چیست و چگونه کار می کند

توریست اپ Tourist App یک دیکشنری مجهز و بسیار قوی نیز دارد که درصورت یاز به دانستن یک واژه خاص می توانید از این دیکشنری استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن توریست اپ Tourist App / توریست اپ چیست و چگونه کار می کند

از مزایای توریست اپ Tourist App این است که جملاتی که بصورت پیش‌فرض در قسمت ترجمه آفلاین بارگذاری شده‌اند، مرتب در حال بروزرسانی و تکمیل هستند. این جملات بر اساس نیازهای کاربران محترم به تدریج به این بسته افزوده می‌شود. یعنی دیگر نگران جملاتی که در ذهن خود هستید نباشید چون تیم فکری این نرم افزار دائما جملات پیش فرض را گسترده تر خواهند نمود.




[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به توریست اپ tourist app است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]